Ett jävulskt sjunk.

Igår efter jag varit på sjukhuset hämtade Patrik mig och vi åkte hem till honom för att sälja toppen på hans gamla motor och fotografera alla airsoft saker han ska sälja, kul kul. Efter det så åkte vi hem till mig och jag försökte mig på att sladda litt me volvon men de gick ju som det gick, inte till 100% men jag äger ändå lol. Vi spelade lite bf3 innan vi la oss i sängen och kollade på de nya avsnittet av farmen. Woopwoop.
 
Idag börjar jag tolv, jag sitter dock redan i skolan och glor. Skulle egentligen mött Kuba i liljeholmen men när jag satte mig på bussen ifrån sköndal började jag må jätte dåligt, jag började kallsvettas och må jätte illa. Jag sitter antagligen och är helt vit i ansiktet men efter en stund så svimmar jag.. på bussen!? wtf.. tur ändå att jag satt ner. Shit alltså, allt bara sjönk i mig och sen satt jag och skakade efter. Så jag åkte direkt till skolan, Kuba är bäst som kommer med macka till mig snart.. men fyfan de va lite läskigt. 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Snyggaste tjejen for real

2015-01-25 @ 22:03:03
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback