Gymnasiearbetet.

Tjaao, igår så var jag i skolan, hade religon, hade konst, tog tuben till gullmarsplan, köpte wienerbröd, åkte hem, pluggade lite, lagade mat, spelade lite, kollade farmen, åt wienerbröd, Patrik vart förkyld, typ, sen sov vi.. typ. De va min tisdag och idag är det onsdag, pigg och glad, njee inte direkt, ont i halsen och har nyst ca 349 ggr. Det är kallt och lite blåsigt och jag är trött. Men nu sitter jag i skolan och skriver finally på mitt gymnasiearbete, som jag började klura på idag och snart har jag skrivit hela projektplanen så då behöver jag bara ta min bild och så ba KLART, typ iallafall.. antar att man behöver göra fyrahunda saker till efter. 
 
Antar att jag bara ska hem sen efter skolan, ingen aning. Vill typ bara lägga mig och sova och äta samtidigt, mmjaadå. Är helt lost, det ända jag tänker på just nu är att vi käkade på china huadong mongolian bbq i måndags, patrik va söt och ville bjuda på middag, och de va så jävla gott, tog fan mat ca 7 ggr samt banan och glass. MUMS osv! 

Kommentarer
Postat av: Linda

jätte fin bild

2015-01-28 @ 19:08:57
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback