Men nej.

Vaknade och mådde SKIT, fan så dåligt jag börjat må igen. Som att någon slår mig med ett jävla slagträ varje gång jag gör något, FATTA jobbigt va. Jag är hemma idag, så tänkte att jag kunde färga håret och måla naglarna. Tänkte göra en skoluppgift men så vaknade jag halv två wtf så tiden bara rann iväg nu, skit jobbigt ju. Ska iväg senare och träffa Sofie för att snacka lite skit och sen så antar jag att jag och Patrik ska käka något också.
 
Så nu har jag färg i håret, tvätt i maskinen, diskat den disken som fanns. Duktigt va, gaah.. ska nu gå och skölja ut håret och ha i en hårmask och sen ska jag skapa lite magi. 
 
Btw, här är färgerna jag använder när jag färgar håret, i topparna smetar jag in håret med live color xxl purple punk för att få den fina lila färgen, och i resten av håret kletar jag på den röda inpackningen (som egentligen bara ska vara i håret i ca 3 minuter) men jag har den i ca två timmar för att det ska sätta sig ordentligt. Det är iallafall Revlon professionals 500 nutri color creme, många människor med extrema färger i håret använder det märket just för att det är svårt att behålla extrema färger. jaja.. nu vet ni vad jag kletar in i håret när jag väl gör det lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback