Skolan!?

Yeeeees, igår började skolan igen efter jullovet. Usch fyfään, men det är dags att pallra ihop sitt vackra nylle och gå dit. Dock sjukt jobbigt att klassen fortfarande ska bete sig som 12 och sitta och skrika typ halva lektionen, sjukt jävla irriterande! Jag var iallafall där, stog ut med fula människan och sen åkte jag till sjukhuset med Linda när vi slutade vid 11:30 och efter det så åkte jag hem och spelade, wraaaw. Sen kom Patrik hem med Tacobar and it was sooo god, jag har blivit helt kär i Tacobar, deras soft tacos, asså det är helt sjukt. 
 
Idag så ringde klockan för ca 30 minuter sedan, ingen skola idag men istället så ska jag åka till psykologen och se om jag får ut några ord där. Hah, jag tycker ju det är så jävla jobbigt *sadface* men det kanske hjälper idk. Patrik slutar 15 och jag saknar honom reeedan, min älskling juu. Iallafall så ska jag ta en tidigare buss så jag hinner käka en pommes med vitlöksås i gullmars, och en cola. Perfekt ju! Efter detta skiten ska jag åka hem och lägga mig i sängen igen, antagligen kommer jag inte kunna somna vilket jag hade kunnat gjort nu så antagligen så kommer jag sätta mig och få fyrkantiga ögon bakom datorskärmen. Jag är nöjd ändå, det är fredag, de betyder helg. Party.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback