Mitt fina ♥

Igår spelade jag seriöst sims3 från klockan 12 på dagen till klockan 17 på kvällen, det är så rooooligt. Jag vaknade sjuk igår, ont i halsen och huvudet. Idag (fredag) äntligen, vaknar jag upp med fortfarande ont i halsen och ännu mer ont i huvudet. Får göra det bästa av situationen, knapra alvedon, halstabletter och spela sims samt äta soppa. 
 
Idag har jag och Patrik varit tillsamans i ett helt år!! Tiden har gått så jävulskt fort, jag fattar ingenting ju! Det jag tycker är sjukast är hur vi har kunna stå ut med varann, har faktiskt varit en väldigt intensiv del i våra liv men nu hoppas jag på att det lugnar ner sig och om vi klarat det fram till nu kan bli klara det mycket längre. Så GULLIGA SOM VI ÄÄR. Ikväll ska vi käka tvårätters middag på Dollys Kök&Bar son ligger på söder. Jag är så taggad på en sak...... 
 
Han är så jävla gullig den här pojken, jag vaknade vid 09:30 och gick ut i köket, där ser jag en vacker blommbuket där det står "Godmorgon älskling,<3 Redan ett år!! och flera ska det bli <3 Älskar dig mest vi ses kl 16:00 och då vill jag att du har den här på dig <3 Älskar dig mest! <3 pussokram." Men åååh, så hängde det en fin klänning (som jag ännu inte plockat ur påsen den hänger i) med spets och allt, den ser jätte fin ut i påsen. Hoppas den passar så får ni bilder senare ikväll. Älskar min Patrik mest av allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback