What to saaay.

Ba wooho, måndag, dagen jag inte går till skolan. Lika bra, det skulle bli kaos annars, plus att jag ändå har möte imorgon med min studievägledare eller vadfan det nu är haha. Idag har jag vaknat, legat och gosat i sängen, sen gick jag upp och stekte lite morot och zuccini och käkade dee.. och nu ligger jag ner och orkar inte stäla mig upp. Men när jag väl lyckas så ska jag springa in i duschen och sen fixa mej lite för jag och Patrik ska åka hem till honom sen och hämta lyktor till v70 tror jag och sälja dom. 
 
Jag ska hinna måla naglarna också, och bädda rent sängen, även färga håret egentligen. Åhh nu vart det tight om tid. Jag är bäst så jag klara av de ändå loool. 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Ditt hår är så faaaacking snyyygggtt!

2015-01-20 @ 19:40:02
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback