19 bast redan.

Inte bloggat på en hel vecka, bad me. Dock så jobbade jag heeela veckan så jag hade inte så mkt att skriva direkt. På fredagen jobbade jag lixom till 20.15. Dock så fyllde ju jag 19 år efter kl 00 på fredagen så Malte, Sam, Jack och Eddie kom hit en stund och sen åkte vi ut så jag fick böörna lite, men marken va blöt så de vart en halvtråkig. But anyway, birthdayburn. Somnade väl vid rtp 04 den natten, men vaknade förväntansfull kl 10 haha.. hade en dålig morgon dock men sen löste det sig och jag o Patrik åkte och handlade en massa saker till festen och tills familjen skulle komma. 
 
Köpte tårta, bullar och massa gott. Sen åkte vi hem och duchade och vid 15 tiden så kom min familj och Patriks familj. Jag fick massa pengar, en damsugare haha, massa skönhetsprods. och det som jag gillade mest... ett blackwidow chroma tagentbord från razer av min älskling. Omg.. I fucking love it. Ehm.. ja, när de hade åkt så ställde vi fram lite partysaker och drog på lite musik. Spelade ett comp och råkade sitta och spela när gästerna kom haha sorry. Nicki, Jackie, Sandra, Sam, Malte, Marcus och Jack kom hem till oss vid 19.30 tiden och vi alla drack, sen drog de som kunde till colluseum vid globen.
 
De va galet, drack av mycket, någon jävel bjöd på drinkar.. fick i mig föör mycket kanske... för jag minns typ 10 % av min kväll foreal. Kom hem helt blodig och blåslagen, ramlade i trappor, trampade sönder fötterna, vilket jag itne fattar för jag hade klackar. Hmm.. blåmärken, armbågen helt svullen. OCH inte bara det, när vi väl har tagit oss hem skulle jag skära en bulle.. men slant och skar mig i tummen ist så har ett ca cm hack i tummen och nageln. AJ. Anyway, Malte, Sam och Jackie sov hos mig och Patrik.
 
När vi vaknade mådde ingen speciellt bra, låg typ inne och chillade as länge, tills vi drog till mölnvik och åt på bankokfood och sen åkte vi och badade i Jackies pool, kollade på bio hos henne och sen drog jag och Patrik hem och spelade lite, sen sov. 
 
Hade en awesome födelsedag med alldeles för mycket alkohol, men yolo. swag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback