No.2

Dag två på Gotland var alltså igår, vi vaknade, käkade frulle och åkte in till Visby vid 12 tiden, gick runt och kollade i butiker, köpte mig ett par shorts och ett armband med inristningarna "Patrik Alice" as gulligt, som ni ser nedan. Vi kollade på lite spacepainting, en snubbe som använder sig av sprayburkar för att skapa så otroligt fina konstverk. Ser så enkelt ut. Efter det gick vi upp och käkade på en resturang som låg i en gång i Visby, satt på uteservering och käkade planka. Och solen kom och stannade hela dagen. Vi gick runt i köpcentrumet ovanför Visby också, men de enda jag köpte va en liten tub med 50 protc sun lotion till tattoon. 

Efter det började vi åka mot Slite där det var bilexpo. Alltså en utställning för bilar!! Typ som en bilträff, mest för jenkare men det var också nån supra, en massa "stylade" Volvos, evos, skylines osv. Sånt som jag är lite mer kär i så att säga. Men jag och Patrik grubblar verkligen över hur deras kjolpaket ser ut här, halvsvetsspaklade sprukna lacksläppta va de flesta haha.. Vi var där en stund sen åkte vi till Visby igen och käkade lite donken, lol, sen skulle Patrik visa ett mysigt ställe där man kunde åka med bilen men det såg inte alls likadant ut på vägen och solen hann gå ner så hahaha. Men de va gös ändå. Vi gled runt, fram mot 22 tiden började det samlas en massa Volvos utanför Biltema och det var en del böörnspår.. Då saknade vi Volvon och våra kompisar lite. Mjee... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback