No.3 & 4

Igår så vaknade vi, satt och solade en stund och sen åkte vi mot blå lagunen som är ett kaltbrott med vatten som är kristallklart. Som synd var så blåste det super mycket så vi var inte där så länge,
Patrik hoppade från berget ett par gånger och så åkte vi. Letade efter dark hawaiian tropic olja en stund och när vi väl hittat en så åkte vi till en basic strand ganska nära boendet men då var klockan så mycket så fick väl typ bara 45 minuter soltid men fick ändå färg!! Så är lite brun nu heheeeeeeee.

Sen så åkte vi hem och tog ett dopp i poolen, tog en ouzo shot och åt grillad kyckling med klyftpotatis och bea, riktigt gott, och mysigt! Sen så duschade jag och Patrik, satte på oss kläder och åkte till Visby, tog en förätt på ett ställe och en cider. Sen gick vi till Gutekällaren där vi vart paffa för att inträdet vart 500kr woo men det va värt det, tog en drink och kollade på Björn rosenström till kl 01 typ, sen så åkte vi hem och sov.

Idag så vaknar vi upp till solsken, sen vart det moln och vi åkte in till stan med Ronnie och Annen. Kollade runt i butiker och jag hittade en T-shirt med texten "SanDiego.. nånting" och ett linne med texten "OH!", på hi-sport. Ett AS SNYGGT linne på carlings med ett hjortskellet huvud och massa färger runtom, så himla jag. Sen så köpte jag sminkborttagnings servetter, ett gulligt får i förrgår till min syster och ett oar shorts somsagt. (bild på allt nedan) Köpte en my tutknapp på Biltema till Volvon också, fikade där också, mycket större fik än på Värmdö som består av en trasig kaffemaskin. Nu kom vi precis hem och ska bara ligga inne efter som att det regnar som satan, tråkigt men mysigt. 




Kommentarer
Postat av: Sanna Eriksson

Härliga bilder! :D

2015-07-25 @ 18:00:20
URL: http://dreamspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback