Sun is shining and so are you.

Heeej, igår så var jag ledig, vart lite mm i csgo på dagen. Med rätt sköna peeps, vann game efter game, supernice. Det var typ de jag gjorde, kollade yt och Patrik jobbade över en timme för att ta semester, så nu har han det tjooho! När han kom hem så åkte vi ganska direkt för att köpa en sportbh till mig som jag spanat in, passade även på att käka lite lökig donken också haha.. Vi gick fan ut och sprang vid 21 tiden och efter det så duschade vi och la oss och kollade på filmen Big Hero 6, vi har dock inte kollat klart på hela, men jag har både skrattat och gråtit redan haha. Så jävla rolig och känslosam film, super bra också!!! Hoppas resten är lika bra. 
 
Idag så gick vi upp vid 10, jag gick ner till ica och köpte färska frallor och salami. De var superjävlaskitgott! Efter vi ätit frulle så skjutsade Patrik mig till jobbet, jag jobbade 13-17 sen åkte vi till Nackaforum och växlade pengar, samt åt middag och jag köpte två nya as söta bhar, i mitt favvomärke, en marinblå och en skrikrosa, lovveethem. Sen gick vi runt och kollade på gamingsaker och vart sugna på att åka hem och spela, vann två games i rad och kände att de va nice. Så nu har jag skrivit lite studentkort och ska plocka lite, diska osv. Gosgos, blir en chill kväll hemma för imorgon blir det en dag på stan med shopping, exited as fuck. Kommer självklart bilder på allt imorgon omg!! Sign out mdfks. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback