Waaaaooow

Shit måste verkligen bli bättre på detta, men nu har jag iallafall fått tillbaka min macbook!! Jag och Malte lekte i måndags och då hämtade vi den på förmiddagen, åt även lunch tillsammans och mös runt hela dagen. Killkompisar är the best ♥ sen så rökte vi vattenpipa, lekte med Jack och Patrik på kvällen och ja busade lite. Igår så jobbade jag från 13:00-20:15, stängde själv och allt så nu är det real, jag och Patrik firade även våran 1 och ett halvårsdag med att äta på jensens och mysa på svea, åkte och kollade på vårat lås på västerbron men då var det borta.. så det var lite sad. 
 
Måste kolla upp lite bilder för att minnas helgen, i fredags så var vi och firade Julias 18års dag, jag och Patrik delade på en fireball så ja vi vart rätt dragna efter allt pimplande utöver det. Sov hos Patrik och åkte sedan hem hysfad tid för att duscha och åka på bilträff. Vi åkte med Malte, Sam och Jack till västerås, den bästa bilträffen där de och man får böörna hur mkt man vill. Träffade våra vänner från falun-dalarna och beslutade oss för att åka dit, det låg nämligen något gammalt mentalsjukhus vi inspekterade vid hedemora, sen så åkte vi runt och explorade i dalarna hela natten typ, basse förklarade allt om allt haha. 
 
Vi kom hem vid 05 till stockholm, gick och la oss och vaknade runt halv 2. Beslutade oss för en fiskedag så vi började vid boo-badet men de va inte mycket där, åkte och käkade och sedan åkte vi och pimplade strömming i nacka strand där det var helvetes mycket folk som fiskade och hade hinkarna fyllda med strömming. Vi fick några och åkte hem och försökte rensa och steka, jag failade, fick ihop typ tre bitar som smakade någolunda bra men annars failblog. Mjaa, de va väl den helgen(och måndagen.) 
 
Idag ska jag jobba från 13-17 wooo, sen är jag ledig imorgon så om någon vill leka så ba skrik eller nå!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback