Jag torkar bort en ensam tår, du vänder dig om och går.

Söndagen gick också fort, äta chokladbollar, tvätta en massa tvätt, hänga en massa tvätt, och sitta framför datorn ca hela dagen. Och aaasssååå Orange Is The New Black är tillbaka, och BOM de släppte alla avsnitt på samma dag, så jag och Patrik kollade på tre innan vi somnade. 
 
Sen vart det måndag --igår-- och jag gick upp för att börja jobba kl 09, jobbade till 17 och Patrik hämtade mig i huvudsta. Vi åkte och handlade för veckan och sen så gjorde vi rostiff och potatissallad till middag, eller ja, la upp på tallrikar. Enkelt och såå gott. Sen så gjorde jag en kurs på internet inom posthantering så nu är webb delen klar, jag hoppas att kunna bli certifikerad idag då jag snart ska åka iväg för att jobba 13-20.15. Såg också att hollywood undead spelar på grönan idag, så vil egentligen bara lägga mig i fosterställning och gråta, men men. 
 
Nöjer mig med att lyssna på Maggio här i stockholmstad. Ska käka snabbmat nu och sedan vandra ner till tuben, cashmoneybitches. JAG BLIR SNART 19 OCKSÅ!! 

bild på mig och Nicki från studentflaket


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

åhhh orange is the new black är så bra!!

2015-06-23 @ 11:16:01
URL: http://sofiasopic.blogg.se
Postat av: Mira

Fin blogg du har! Och din tatuering är så snygg! Hoppas du haft/har en bra dag! :)

2015-06-23 @ 21:53:37
URL: http://nouw.com/mirans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback