Allting är inte alltid på topp.

Helgen är nu över, den har gått både fort och långsamt.. att flytta gjorde att dagarna bara flög iväg och helt plötsligt så va klockan åtta och hela dagen hade gått. Allt är iallafall klart nu, nu är det bara att bo, typ iallafall. I lördags så firade vi min bror, och efter det så åkte vi till ikea igen för att köpa det sista. Efter det åkte vi ut till Karolina, köpte lite mat påvägen och käkade där. Sen åkte vi hem vid 22 tiden och då kom malte, sam och jack och kollade på film hos oss. Sen åkte dom och vi gick och la oss typ. 
 
Sen vart det söndag, då vi inte gjorde så mycket. Åkte och hämtade min fisk haha så nu är den också med. Sen så va mamma är på dagen och jag fick jätte fina liljor. Vi spelade typ hela kvällen och sen sov.. eller inte direkt. Låg vaken ca halva natten och bara grät och grät och grät för att jag känner mig världelös. Så så roligt är det just nu. Idag så orkar jag inte med ett skit för min psyke sviker mig, igen. fyfn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback