Ännu en helg.

I fredags var vi faktiskt bara hemma, kanske för att ladda upp inför lördagen då vi var barnvakt till Elli ca hela dagen och kvällen, vi åkte och busade på lek o bus, sen köpte vi glass, kinderägg i massor, elli sov i bilen, va hos Patrik en stund, åkte till mig och Patrik och åt pannkakor och plättar med sylt, nutella och grädde. Mums ellerhuur. Sen så hämtade vi Emil vid halv tio tiden, åkte och hämtade robin och karolina på party..
 
..sen åkte vi till Nicki där Oscar, Marcus, Julia, Jocke och Samme va, och så kollade vi på film. Efter det drog killarna in till stan och jag skjutsade hem Julia sen åkte jag och Nicki ut till värmdö för att ta ett snack med Hanna och Amy, samt sampa. Verkligen sjuka saker man får reda på just nu, alla var rätt paffa. Men vi har en plan så alla skitsnackare ska få sig en riktig frågestund haha lol. Nej men sjuka i huvudet är vad dom är. Värmdö fo life. 
 
Sen så vart klockan skitmycket, jag körde en galen Nicki i 230km *blinkar intensivt*, låssades att vi vart jagade av polisen bre. När klockan var typ 04 så fick jag och Patrik för oss att åka och kolla på gumball3000 bilarna som han redan hade varit och glott på igen. Så vi gjorde det och kom hem typ 05 imorse, gick och la oss. Jag vaknade vid 08 och hade så jävla ont, efter en timme på golvet så lyckades jag somna om och sen vaknade vi och bestöllde mat från pizzerian 30 m bort. Men jag hade så jävla ont att vi efter att vi ätit var tvugna att åka till akuten med mig. Antibiotika är nu utskrivet och piercingtiden framskjuten. Nu ska vi spela cs och äta choklad, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback