Det går bra nu!

Tisdagen var lång, som jag skrev mådde jag inte alls bra men men. Var hos tandläkaren och lagade en tand, nästa fredag ska jag laga en till jag lyckas bita sönder. HATAR verkligen bedövningen som får halva ansiktet att hänga, samt så gör det ont, spruta, och sticks, ingen känsel, hemskt helt enkelt! Men man måste passa på när de e gratis föööfan. Efter det åkte vi till forum och köpte en bh till studentoutfiten, ja allt ska va nytt mohaha. Sen köpte jag en nude palett från maybelline som va super bra!! 
 
Idag har jag vaknat, åkt till jobbet, jobbat fem timmar, första arbetsdagen. Den gick så jävla bra och det var verkligen kul, sjukt schyssta tjejer som jobbar där. Kl 20.20 typ hämtade Patrik mig och vi åkte till big maple, en hamburgeresturant där de gör hemmagjorda hamburgare, de va så himla himla gott. Jag hade fått paket också idag som pappa var och hämtade ut, så vi åkte och hämtade det, åkte hem och duschade. Nu har vi kollat på ett avsnitt av ex on the beach, faktiskt det sista, skönt för den där jävla realityn sööög, man vart bara arg. Oh juste, i paketet fanns en tjocktröja som är AS BALL från madlady, märket twisted apparel. Det är iallafall Alice i underlandet på baksidan som en grunge/rock karaktär, sjukt snygg, dock snyggare i verkligheten än på bild, men när man har en pojkvän som inte kan fotografera får man använda apparaten till selfiesticken haha. På framsidan är det en steckkod där det står Alice ovanför, passande eller hur? Whoopa, livet just nu, mindre än 10 dagar till jag springer uuuuut. TJOHO! (sneakpeak på studentoutfiten också llalalalaa)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback