Fakye

Denna vecka går fort kan jag säga. Måndagen ba poff, igår var jag i skolan och efter det åkte jag och Linda till farsta och kollade efter presenter. Mamma fyller år imorgon och Patrik fyller år på fredag. Tänka sig att typ alla fyller år i maj, halt galet. Imorgon ska man väl försöka ta sig upp till skolan, sen åka ut till mamma direkt antar jag och efter det ska vi till grönan, jag och patrik hittils och kolla på veronica maggio som spelar, omg va feetttt det kommer bli!! 
 
Sen på fredag så fyller ju Patrik år, får se hur den dagen blir. Lite halvt oklart just nu. Men annars så lyser solen, jag har inte varit ute på hela dagen och har lite smått ångest men men. Nu blir det plugg.. eller cs... ... .  ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback