Tjabatjena hallå.

Så gulligt att alla ni som läser bryr er om mitt liv osv, massa kärlek till er, överdrivet mycket hahah. Igår så åkte jag till jobbet, jobbade från 14:30 till 20:00. De e ett sånt nice jobb så ni fattar inte! Jag älskar det iaf, fortfarande mehe. Patrik gullis hämtade mig och vi åkte hem och lagade mat, stuvade makaroner och korv i tomatsås. Så himla gott, kom på rätten själv typ hehe. Kollade lite svenska hollywoodfruar sen slockna. 
 
Vaknade vid 05 idag och skrev till min tatuerare, bokade en tid i juli. Tatueringsabsen måste lugnas haha, blir att åka till gotland den 22-26 juli så då ska jag alltså tatueras också. Skönt att ha en tid, nu ska jag bygga ihop min tanke bara, så taggad! Skulle gått hos psykologen idag men jag känner, livet leker så pallar inte. Rör ihop mig lite äggröra med härliga tillbehör istället, haha fyfan va gay de där lät då. Men de e gulligt. Sen är det ju fredag också, omg.. sista skolveckan va denna vecka, jag kan inte vara mer än stolt över mig själv. Dock lite oklart om vad som händer veckan innan vi springer ut men de går nog fort. 
 
Känner att allt börjar stadga sig nu. HÄÄÄÄRLIGT!! btw här är en bild på typ världens coolaste och godluktande ljus som vi säljer i butiken. muumss... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback