Whataday!

Puuh satte mig precis i sängen och tog ett djupt andetag, välbehövligt. Idag har det varit en hektisk dag men så väärd, är så glad! Vi åkte till Ikea där vi mötte upp Patriks föräldrar, sen så gick vi runt där inne sjukt länge, och hittade massor av fint, skrivbord, sängbord, matta asså osv osv osv. Efter det åkte vi till chilli och köpte den där lampan jag suktat efter hur länge som helst (se bild nedan) Assåååå typ coolaste lampan jag sett, den är så jävla ball att jag vettefan alltså. 
 
Sen så kom vi hem efter många timmar och skulle egentligen åkt på partaj men vi var så slut, och ville ha upp våra nya saker att vi monterade ihop allt, klockan vart alldeles för mycket, glömde till och med att käka. Så vi drog vid 22 ut och köpte med mat hem från trafiket. Nu så håller Patrik på att packar upp alla dator saker, drar sladdar och sånt. Efter det ska vi duscha och sen gosa ner i sängen.. klockan vart redan efter midnatt, satan va tiden går fort. Har beställt ett linnesängkappa med volanger också och det kommer bli så jäävla fint! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback