What's up bloggeeeen?

Ojojoj nu var det längesen hörrni, vad har jag gjort då? Jo en jääävla massa saker. Jag tänkte dock försöka klämma in allt i detta inlägg så att jag slipper göra hundra stycken. Först ska jag kolla vad jag var sist,... eehm... jag kommer ju inte ihåg så mycket men jag kan väl bara skriva om höjdpunkterna. 
 
Den 26 april så åkte jag och Patrik ner till Kålmården för jag fick ju Möte Med Tigrar av honom i julklapp, så vi åkte iaf dit och jag fick uppleva närkontakt med tigrar vilket var sjukt jävla coolt. Den dagen fyllde även Patriks syster år så vi åkte dit och grattade henne efter Kålmården. På måndagen så hade jag studentskiva, då Patrik självklart följde med som respektive. Vi var där vid 19, drack någon fördrink, käkade lite och sen så läsde några i klassen upp "klassens.." jag vart Klassens Need For Speed vilket jag tyckte var sjukt kul. Kändes lite som att jag gått en billilje efter de där rimmen haha. Lägger upp bild på det i ett annat inlägg. 
 
Sen så kom booysen och nån girl. Iaf så kom Malte, Sam, Oliver, Jim, Simon och Elin.. de andra verkade skita i det men de gör inget jag fick ju biljetterna sålda iaf. Men vi hade kul hela natten, dansade och stuff, Sam vart utslängd och de va lite halvkul men jag tog hand om han hehe. På tordagen den veckan så hade klassen mössspåtagning, var i skolan vid 12 och vi käkade en rätt så fin lunch, sen så drog vi till Hellströms på medis typ och satt på uteserveringen och drack drinkar osv. Jag och Linda åkte rätt tidigt men de var skönt, för jag och Patrik gick ut och åt med pappa på kvällen.
 
Sen så fick vi för oss att åka ut till djurö och fira valborg. Så vi åkte utåt, hämtade upp Malte och Sam på vägen och sen så åkte vi till brasan på djurö. Slutade upp på brantis med Malte, Sam, Patrik, Viktor, Mathias, Madde, Erik, Hampus, Marcus och nåra till. Men de varade bara en liten stund då vi fyra åkte hem till mamma och satt och drack där med Robin, Karolina, Owe och daniel.. och självklart mamma. Alla flippade som vanligt haha, jag vart jätte full, sen åkte vi hem och sov typ...
 
Jag mådde skit dagen efter, verkligen jätte dåligt. Aja, på lördagen var vi på barkarbyträffen, den sög, det enda som var roligt var att träffa vännerna från falun, men annars nää, så vi åkte vill värmdö och brände däck istället och hade fan skitkul, jag, malte, jack, patrik, sam, och maltes kompis och han i golfen, asså shit vad jag älskar att bara umgås med killar alltsåsåå. 
 
Sen så vart det maj och jag kommer inte på något mer att skriva men jag ska försöka ta upp bloggandet igen. Nu kommer det bilder bre. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback