God Jul.

Vet inte riktigt hur jag tänkte med inlägget under, jag är ju hemma hela dagen så jag kan ju slänga in ett inlägg nu! Åker nämligen ut till mamma i eftermiddag(eller aa typ.. mitt på dagen), så det här blir mitt GODJUL inlägg haha. Jag ska snart hoppa in i duschen nu och sen försöka göra mig lite fin till ikväll, så får vi se hur dagen blir. Dock så är det synd att det här med kärlek suger purjo så de förstör ju en del, precis som förra året! Jaja..
 
Jag har redan fått en massa fina små grejjor, som ni ser på bildeeen. Och har redan fått mer än 2000.- 
Och massa annat. Men det är från pappa och hans sida av släkten! Och ikväll blir det ännu mer.. Weeyy. Julen är kul men jobbig... men de lönar sig om man säger så. 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Hoppas du haft en fin jul! :)

2013-12-25 @ 13:54:32
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback