abaw

Idag har jag nästan frysit ihjäl, men det var ändå en mysig dag! Åkte till norrtälje vid 11 imorse för att komma till ett islandshäst stall, woop. Vi drack glögg och red ut, det är ju fan 30 cm snö där uppe! Heeelt sick man, haah. Fick en ponny med energi så de vart jag glad över iaf, eeeehm. 
 
Kom hem för nån timme sen, är så satans sugen på choklad så det är sjuuukt. Imorgon är det en ny skolvecka så let's sova tidigt ikväll asså.. det ska inte vara några problem hoppas jag!! Det är andra advent idag och det betyder ju att det bara är ca två veckor tills julafton? Guud vad tiden går fort, helt sjukt! Nu ska jag bara ligga och kolla på teve och dricka en kopp te iallafall.

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Mysigt!

2013-12-08 @ 19:44:17
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback