Alright!

Kom hem vid typ halv sex och käkade, har suttit och kollat på en massa "det här är världen" pogram.. wooohooooo va kul de va!! Nä, men det är ändå ganska intressant, hur illa folk lever om man jämför med oss som bor här. Fattar inte hur invandrande människor kan klaga på att leva här när de har det hur bra som helst, men men! 
 
Dags att granska upp sig själv också råå, jag ska eventuellt börja på boxning! Min syster gick på det förut och jag antar att det är awesome och får ut den energin och allt de som jag behöver få ur mig, och dessutom är det ju bra träning.. känner att jag behöver lite mera power in the life. Men innan jag ska börja tänka på träning så ska jag trycka i mig det här.. 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Goooott

2013-12-17 @ 22:23:57
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback