Hemskt.

Uppdaterade nyss min Iphone till IOS 7 och jag ångrar det, men dags att vänja sig! Jag har lixom väntat ett halvår efter alla andra men jag känner att iphonen snart kommer gå sönder om jag inte uppdaterar den, haha. Jag tycker det är hemskt iaf och jag var tvungen att ta bort skit mycket appar innan jag kunde ladda ner IOS 7. Suck my purjo. 
 
Jag vaknade imorse och mitt huvud värkte så stannade hemma, men imorgon och på fredag ska jag glida runt. På fredag är det ju avslutning men typ fika så det kan bli lite mys, eller? Leeeeeet's see. 

Kommentarer
Postat av: clara

Uppdaterade i höstas och har vant mig nu! :)

2013-12-18 @ 14:48:36
URL: http://byclaras.se
Postat av: P i X E L I E - Erica Pettersson

Jag trodde att jag var sist i världen med att uppdatera till iOS 7 (gjorde det i veckan också). Skönt att höra att jag trots allt inte var ensam ;)

Efter att ha sett på andras mobiler hur det ser ut så har jag dragit ut på det så länge det bara varit möjligt (och lite längre...) Men var tvungen nu, då typ hälften av mina appar slutat fungera efter att jag uppdaterat dem ;)
Nåja, som du skriver; man vänjer sig väl :)

2013-12-18 @ 19:30:07
URL: http://pixelie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback