Jag lever på det här..

Ligger med halva kroppen över sängen med benen på golvet wtf och har ont i både magen och hjärtat så att det känns som att jag kommer dö, när jag andas in känns det som att någon sticker en kniv genom mig typ. Skööönt. Nej men tänkte bara slänga in ett godnatt inlägg.. är klockan redan sådär? Inatt blir det nog rätt lätt att sova hoppas jag iaf.. tårarna är slut och jag är slut, bättre blire ju inte elläh? 
 
Jag har tänt på det att jag dricker 1-2 energidrycker om dagen(oftast redbull), kanske därför jag ligger här och har ont i hjärtat? Nää, men RedBull är så hiiiimmelskt gott.. skulle nog kunna leva på det. Nu ska jag duscha och idag har jag bytt sängkläder, det är också rätt himmelskt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart du inte kan sova om du drickar massa redbull.

2013-12-16 @ 08:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback