Jag ska på Pearl Jam konsert 2014.

Ja, imorse klockan 09.00 beställdes min biljett till något jag aldrig kommer att glömma. Jag ska få se Peal Jam live den 28 juni 2014, hur jävla coolt är inte det. Att få se sitt favoritband som har blivit nästan lika stort som Nirvana, om inte det är det redan. Så sjukt nice, grunge är verkligen så sjukt nice!! Självklart har man ståplats så det blir EXTRA AS GALET. Wooääääah. 
 
Här är en video från Pearl Jam i Stockholm-Globen för två år sen, min favorit "Even Flow" och den populäraste "Alive"... så. himla. mäktigt. ♥ 

Kommentarer
Postat av: Ida

Pearl Jam är jädrigt bra! Grunge är det bästa som finns ju, mitt favoritband är dock nirvana. ;)

Svar: De ligger typ på samma plats <3
Alice Hernqvist

2013-12-21 @ 11:58:32
URL: http://idawesome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback