Lite lost.

Oooh, nu är det ju julafton imorgon! Jag är så himla trött, jag och pappa tog nyss en bit varsin julskinka som just vart klar, och en snaps såklart.. blä. Var och handlade sista julklapparna idag.. i all denna julstress i nacka forum, en av de värsta dagarna dehär året kan jag ju säga. Men jag och Robin klarade det tydligen, och jag fick sushi i Farsta efter.. så de va värt ändå. Så nu är somsagt att julklappar inhandlade, och man kan andas ut! Blev ändå rätt många så hoppas att min familj+mina närmaste kommer bli glada!
 
Nuuu, blir de väl att kolla bingolotto och inte göra så mkt mer! Ska hem till mamma imorgon, så jag skippar att ta med mig datorn och får se om jag kommer blogga något från mobilen, om inte så skriver jag när jag kommer hem på onsdag.(helgensblogg kommer också upp på onsdag, har haft så mkt att göra så att jag inte hunnit) Jag vill önska er en awesome god jul redan nu, från mig till er alla.. GOOOD JUL! 
Här kommer bilder från just nuu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback