Ny serie att följa!

Kollade nyss på första avsnittet av serien Morden i Sandhamn, så sjukt bra ju! Har bara kollat på några avsnitt av de andra säsongerna men den här säsongen ska jag iaf följa, redan spännande efter första avsnittet! Och det bli extra kul att kolla på efter som att jag bodde där ute förut eller på Djurö dåra men de tog oss bara ca 30 minuter till Sandhamn med båten! Tillbringat många timmar som yngre där och jag saknar så himla mycket att vara där nu när man bor i stan, dock så kan jag ju bo/vara där fortfarande efter som att mamma bor där ute. Men sommrarna är ju helt klart bäst när man bor där, så kommer nog spendera mer tid där ute i sommar! 
 
Jag gillar ju inte att mörda folk men att bada, fiska, sola, springa runt på klippor, känna lukten, vara ute hela nätterna, åka båt och massa massa annat som finns att göra där ute är ju så jävla härligt. Nu är det bara att vänta tills nästa avsnitt så tycker jag att ni som inte kollar på serien borde börja göra det, man märker verkligen hur mycket man saknar sommaren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback