Så bra!

Skrev inte så mycket här igår, va lite död. Visste inte riktigt vad gårdagen skulle leda mig men det slutade med att jag åkte in och käkade och kollade på bio med Juhäänez, trevlans! Vi kollade på Catching Fire som va hur bra och cool som helst, men man vill ju se trean redan nu!! 
 
Just nu väntar jag på mat som Johannes snart kommer med från centrum, wooho. Sen efter vi käkad och tagit de lugnt en stund antar jag att jag ska pallra mig hemmåt, sen får jag väl se vad som händer ikväll. 

Kommentarer
Postat av: CATTOAST - Sannie

CATTOAST - En tjej boendes i London och som studerar fashion design. Ritar en hel del, jobbar även deltid på Topshop.. Tips på olika saker kring London, mitt liv i storstaden och mycket konst och tankar utöver. Följ den? ^________^

2013-12-27 @ 21:00:39
URL: http://cattoast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback