Shit va bra!!

Idag har jag inte gjort ett skit, bara legat hemma heeela dagen.. inte lämnat lägenheten ens. Och imorgon ska jag faktiskt ta mig själv i nacken och gå till skolan, jag har druckit te och ätit 39843 pepparkakor ikväll(inte bara lite ont i magen.) Kollade nyss på sista delen av JohanFalk.. och fyfaaan va bra det va, känns som att man själv är med i hela grejjen. Det är många gånger man hoppar till och känslorna åker fram och tillbaka. 
 
Nu är klockan tillräckligt mycket för att sova eller, det hoppas jag.. men såklart är jag ju så himla pigg som vanligt. HATAR DET. 
Här har ni två godnatt låtar..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

2013-12-16 @ 00:15:14
URL: http://liveticalifornien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback