Vaknar upp och känner..

.. ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest. 
Ångest för att jag inte gör det jag ska, för att jag inte tar tag i mig själv, för att jag inte räcker till, för att jag inte känner för att göra någonting, för att jag inte går till skolan, för att jag inte går utanför dörren, för att jag inte har någon ork, för att jag har så mycket att göra, för att jag känner mig som ingen, för att jag är så jävla misslyckad. 
 
Det är så himla jobbigt att känna såhär hela tiden, så himla trist! Jag vill må bra, jag vill gå till skolan när jag vaknar.. men allt i mitt huvud gör att jag inte orkar resa mig upp. Gaaah, ska nu dricka lite te och bara ligga och glo vilket är så jävla tråkigt.. vill ut! Jag vill att det ska snöa, jag vill må bra!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback