Vinter

Kom till kista igår och de va mer än 1 decimeter snö, det var svinkallt men älskar hur det ser ut på vintern. Allt är så vitt, rent och mysigt. Fick mig vinterns första mulning också, dessutom var det två mot en så de var bara fuskigt! Jag spelade Monopol hos Heeeeenrik med Juhännez, Jakob och Rodi osså.. somnade typ vid 03 någongång hos Johannes. 
 
Vi har gått runt i centrum lite idag, jag köpte lite julklappar och även lite smink till mig själv. Asså jag älskar att gå runt i affärer på vintern, julbelysningen och all juldekoration gör att man vill lägga sig och sova typ! Så mysigt. Jag vill bara köpa mer och mer saker men det dags att spara lite efter som att jag är långt ifrån klar med julklappar jag ska köpa, puuuh. Här är iaf de jag köpte till mig själv idag, ögonskuggor som passar nu i vinter och ååret om, och en borste att applicera det med, samt en eyebrow fix som inte kom med i inlägget tydligen! Jaja.. ha en bra kväll alla läsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback