What doesn't kill you fucks you up mentally.

Sitter i min säng, med min dator och med mig själv bara. Vet inte om jag ska tycka att det känns bra eller inte, har inte sovit i min egna säng på fem nätter. Jag känner knappt av att jag varit borta från mitt hem, skuuumt. Åkte hem från Johannes vid typ sju.. mötte Linda i farsta för att få min dator, och köpte sedan sushi i centrum. Asså ni måste hålla med om att tornfisk biten är godast(den mest rosa på bilden.) Asså de e ju fan som att käka på en köttbit, så himla gott! 
 
Har sovmorgon imorgon så det är ju ett plus i starten, hah. Ny vecka och nya möjligheter eller vad är det man säger, har inga speciella planer varken för imorgon eller resten av veckan. Blir väl att åka till skolan och dö lite och efter det dö lite till. tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback