1. Fem bilder som gör mig glad.

Denna bilden ovan gör mig glad för att världens bästa syster har gjort så jag blivit världens lyckligaste moster och gudmor. 

Denna bilden ovan är på mig och Elvira, hon gör mig glad varenda sekund jag är i samma rum som henne. Om inte, en fruktansvärd längtan.

Denna bilden ovan är från julen 2012, då Elins mamma och Tilda gjorde dessa pepparkakor till oss. Känner mig så himmla ''med''. Alla i familjen fick sitt namn på en pepparkaka. Sånt rör mig.

Denna bilden ovan är en bild från helgen innan nyårsafton 2012. Då jag och Elin bara chillade med min syssling och andra mupps från värmdö. 

Denna bilden ovan, ler jag åt. Samtidigt som jag gråter.. nej men fan va kul vi hade. Där ser ni mig den korta jäveln och saknade patric den långa jäveln, samt viktor i hörnet som swischar förbi. Fina tider det dära! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback