hahahahah poet

Din framtid är klar om du inte känner dig svag, jag är på sista dagen och det är prov jag tycker all den här skiten är svår för jag vet inte ens vart jag bor. Alltid sista dagen, det är klart man får ont i magen. Men om man fuckar upp det för sig själv är det klart får man skylla sig själv. Idag skulle jag prata om framtid inom ett ämne men istället bablar jag om mitt egna elände. Hur ska jag komma ur detta, det hjälper ju inte direkt att skriva en text och tro de ska räcka. Vad händer nu, kommer du bli sur? Johnny, Janne eller vafan du heter hur ska jag veta när du bara leker. Klart jag kam ditt namn men jag kan inte skriva med vänster hand, som vanligt spårar det ur och jag ser att du är rätt sur. Förlåt med ett misslyckat tal men vad ska man göra när man inte har några ord kvar. Men en sak är säker din framtid den läker, man kan redan hoppas på att den är klar. Man måste bara välja rätta val. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback