Jag har fkn trååkigt, så låt mig.

Personligt: 
1. Namn? - Alice Hernqvist.
2. Korrekt ålder? - 16 och ett halvt faktiskt. 
3. Längd? - 163cm
4. Vikt? - ca 46 kg
5. Smeknamn? - Lalice, brallan
6. Vart bor du? - Djurö/värmdö ffs
7. Vad gör du på fritiden? - Ligger i sängen och kollar tumblr, spelar xbox, super skallen av mig och är sådär allmänt cool som ala andra. 
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Rödlyse som skalle, hyper jävel.. hmmm.. jag.
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Mjahadu. 
10. Vad är du mest nöjd med? - Mina naglar såklart
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Galen, dum, glad. 
12. Vad vill du jobba med som äldre? - vettefan. 
13. Hårfärg? - Just nu gingerröd men vanligtvis plantina blond. 
14. Ögonfärg? Grönblåa.
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - De flesta vet de mesta. Men, jag att jag är bäst typ. 
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - man ser väl ut som alla andra. 
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - behövs ej. HAHAHAHAH. 
19. Någon vana? - Gå till fkn skolan.. dårå!?
20. Lyckotal? - 13
21. Vad heter din bästa vän? - Eeeeeeeeeeeeeelin.
22. Hur många nära vänner har du? - Det är de jag litar på.. typ, elin. hhahah
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - JA? va tror ni.. 
24. Vet många personer vem du är? - alla vet vem jag är ju, jag är ju bäst 
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - haha,nä. 
26. När var du senast med någon kompis? - just nu broder
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - haha nej, joo elin hon är så jävla jobbig. 
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Elin! 
29. Vem sov senast hos dig? - Det är en jävla bra tid sen. Men mathias jäveln tror jag, ush. 

Romantik: 
30. Vill du ha ett förhållande? - NEEEEEJ, mardröm.. de kommer när de kommer.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre i think, de är så omogna annars lol.
32. Är du kär? Nope! skönt. 
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Ja.. blä. 
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - nejnejnejnejnej
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - vadå MIN? har ingen, och hur menar ni ? vaaa. 
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - hahahah, vadå MIN? får ju damp.. nä de ska va snälla. 
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - verkligen inte.. HAHA vilka jävla frågor?
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - LOL, nej ja vene.
39. I din klass? - De är mina kk's ju... KLASSkompisar faktiskt. höhöh, eller..

Från kram till sex: 
40. Har du kramat motsatta könet? - YEA
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - jadå
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja?
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - JAVAFAN
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - yes
45. Har du pussat den du tycker om? - ... jaaa.. ..
46. Har du pussat någon inför folk? - jaaaaaaaaaaa
47. Kysst någon inför folk? - WHATEFUCK ↑
48. Hånglat inför folk? - Yessss
49. Vem var ditt första hångel? - Eddiebooooy
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 1..?
51. Vem är ditt bästa strul? - Patric såklart ahahah-
52. Och vem är ditt senaste? - Kan tyvärr inte nämnas hahahahah. 
53. Ditt snyggaste hångel? - vettefan, så många lol. 
54. Skäms du över att hångla inför folk? - yolo
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Yes i have.. 
56. Haft sex överhuvudtaget? - yes i have...
57. Hur gammal var du första gången? - ah sommaren 2011 wuut
58. Hur gammal vill du vara första gången? - ... ?
59. Blivit dumpad efter sex? - hur menar ... vadå dumpad? eehh..  
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - YEEAHHA
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Neeeeeeii. 

Tankar & skit: 
62. Har du någon fobi? - Klaustrofobi (stavning?)
63. Har du någon allergi? - annanas..  
64. Vad tänker du på innan du somnar? - sovaaaaaa.. om ingen jobbig jävel ska hålla på och smsa.. aah
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - haha.

Vad väljer du? 
66. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - vad är detta för fråga? 13-  
67. Vänskap eller förhållande? - Vadå..
68. Snyggaste tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste tjejen i stan med finast personlighet? båda. 
69. Vad är sexigast, naket eller underkläder? -det beror på vad personen tycker, meow. 
70. Hur gammal är du helst mellan 7-13?  7

Skulle du? 
71. Kunna byta liv med någon? - För en stund ja
72. Isåfall vem då? Nån ruuulig
73. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Ta reda på varför man är så efterbliven.
74. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Självklart, fatta 10.000 caaash lään
75. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Vad är detta för fråga!?
76. Kunna sova ute på vintern? - Yesman. Med rätta kläder.. fast.. rätt oskönt endå. 
77. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - GREEK. Nej men vet fan inte, vill bo här. 
78. Kunna slösa ditt liv på cigaretter & droger för att du mår dåligt? - hehe.. ?

Klädstil: 
79. Anser du dig själv vara en speciell stil? - lol med dessa jävla fördomar!
80. Vad klär du dig i oftast? -Stor hoodie och tighta byxxx. 
81. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Yes, annars kan man ju bli dödad. 
82. Klär du dig dyrt? - Om jag vill.
83. Vad kör du på för klädstil? - Är detta en repeater eller? 

Senaste 48 timmarna har jag? 
84. Pussat någon? - Faktiskt inte, är genomförkyld och har inte gått ut på en vecka. 
85. Haft sex? - nope, sjuk sa jag ju. 
86. Fått en kram av en helt okänd? - Nej jag har inte gått ut på en vecka -.- 
87. Ringt någon? - Yeslän
88. Blivit uppringd? - mja 
89. Funnit kärleken? - hahahahahahah, nej. 
90. Kollat på google? - Jarråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback