Aboooow

Shit va seg jag är, när jag kom hem höll mitt huvud på att sprängas. Jag kom hem vid typ halv 5 kanske och somnade 5.. Vaknade vid 8 och ba fyfan. Sminket rann, kunde inte andas och de va bara så jävla jobbigt. Har feber också så de känns helt meningslöst allting, blä. Men måste ändå gå till skolan imorgon pågrund av min frånvaro, skit oxå. 

Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik och har teven på, kan inte riktigt bestämma mig vad ja ska göra så gör allt på samma gång. De jobbiga är bara att jag börjar gå huvudvärk igen, har haft det i tre dagar till och från. Det gör inte lite ont heller, fyfan. Bilden under visar vad jag hade på mig idag, äskade kläder. Sen så köpte jag en ny foundation häromdagen, köper alltid från makeup store för det finns typ ingen annan smink kedja som har så ljusa färger. Jag använder alltid färgen matt milk, som gör en matt och ljus yta! Wooop. 

Kommentarer
Postat av: elina

make up store är ju det absolut bästa imo :D

2013-11-18 @ 17:31:22
URL: http://shitsure.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback