Ey

Börjat dagen med lektionen fotografisk bild och har hållt på med reklamfotografering och ljussättning, har väl gått hysfat. Alltid kul med foto, speciellt när vi använder oss av studion! Nu blire käk snart och efter det ska jag och Linda hem till henne, slutar ju så tidigt idag. Redan vid 11.30 så det är skönt men ändå segt, vad ska man hitta på lixom? Vi ska laga as god mat hos Lindis sen så ska vi till Huddinge och va med Neman. 
 
Får se vart kvällen leder mot för slut senare, men tror jag sover i huddinge. I helgen kommer det inte bli lika mycket bloggande för att jag ska fara runt utan min dator men lösningar kommer säkert framstå, haha älskar hur vuxet det låter! Men just nu taggar vi för att ha en amazing kväll, ha det ni också!!

Kommentarer
Postat av: flygeriburen.blogg.se

å mössen alltså! <3

2013-12-01 @ 12:21:06
URL: http://flygeriburen.blogg.se/
Postat av: flygeriburen.blogg.se

å mössan alltså! <3

2013-12-01 @ 12:21:22
URL: http://flygeriburen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback