Mååååndag.

Finns nog ingen bättre bild än om hur jag känner idag, haha den va så ful så det fick bli en jätte rolig bild på mina ben. Måndag igen och ny jobbig, seg, ful osv vecka, längtar redan tills i helgen. Men just nu vill jag bara att skolan ska ta slut så jag får köpa min nya bräda, helt exited! Sov till typ två på dan igår så det vart rätt svårt att sova, försökte somna vid 23 och hela natten har jag vaknat och somnat och vaknat och somnat. Rätt jobbigt, för nu när jag är vaken så vet jag inte om jag är trött eller pigg. Men det kommer väll en smäll åt något håll snart, aaah. 
 
Började iaf dagen med en massa stress, energidricka och ont i magen. Nu väntar en lektion på typ två och en halv timme, om kristus och alla hans skapeler typ. Gaaaaaaaah, jag orkar verkligen inte sitta här och lyssna på år från 3201328 talet forntiden till 143403 talet och två viktiga händelser och saker och viktigt och jordbruk osv osv osv osv..

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

Snygga skor!

2013-11-18 @ 18:36:19
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback