Nu räcker det.

Jag är så fruktansvärt trött på alla, de flesta iaf. Jag är ofta arg, och ja lilla du har du funderat NÅGONGÅNG att det kanske beror på dig. Jag är så trött på alla dessa människor som lägger sin energi på att bråka, drama drama drama hela jävla fucking tiden. En nära vän till mig sa jävligt bra saker som fick mig att se på saker annorlunda, för hur sjukt ser inte det här samhället ut!? Alla snackar skit hela jävla tiden och alla ska bli irriterade över en liten sak om ett missförjävlafuckingstånd!! Att det alltid ska vara en faktor som alltid nöter på min hjärna, alltid någon jävel som alltid INTE ska vara nöjd. Nej nu har jag tröttnat, jag skiter i er alla. Förutom mina närmsta allra närmsta, och jag kan säga er att det är BARA dom jag behöver.
 
Jag är inte ovän med någon, men folk är ovänn med mig.. vad är det för fel på er? Avunsjuka på mig? Säkerligen, för hur orkar ni.. HUR ORKAR JAG ENS skriva denna text, hatar texter folk skriver om varann. Dock är den här texten inte utsatt till någon men ni som vill får ta åt er, SOMFAAAAN! Jag vill inte välja bort folk för att umgås med någon annan för att DOM tycker det, om du vill umgås med mig så gör det jag kommer aldrig säga nej. Men jag kommer aldrig släppa de fina männsikorna jag har runt om mig nu, kärlek till er! Och ju mer ni bryr dig om drama, ju mer drama blir det.. så snälla sluta bry er så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback