Outfiten!

Älskar min nya tröja, min mössa och skorna som passar perfekt till de både lite kyliga men ändå sköna vädret, just nu går jag ju runt med en super tunn jacka för att jag inte hittar någon annan tjockare jag vill ha. Någon som har tips på fina tjocka jackor? Jag har tittat in en från samma märke som tröjan, Femi Pleasure. Den är glansig med leopard upp mot axlarna, den tillhör tröjan kan man säga. Men jag är lite osäker. 

Idag blir det att åka skate efter skolan antagligen, efter ska nog jag och Johannes kolla på film eller nått. Är iaf i kista hela eftermiddagen, men asså titta på outfiten! Jag är typ kär i allt de där.. mums, ska kolla runt om jag hittar nå mer nytt som jag vill ha! Snart är det jul och då blir det ju cashflooow, måste boka resan till Spanien snart också juu. 

Kommentarer
Postat av: Den nakna sanningen om livet med kronisk smärta och Autism

Hej! tänkte bara tipsa om att just nu kör veckan blogg där du har c
hansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag:)
Så passa på att gå in och anmäl dig http://www.domkallarmighannes.com/2013/11/veckans-blogg_17.html#comment-form

Gillar du inte sådana här kommenterar eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)

2013-11-19 @ 15:37:17
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Josefine Andersson

sv: Åh men shit, tack sötnos!! Och jaaaaa, det kan du ge dig på! :D
KRAM

2013-11-19 @ 16:41:29
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback