Pallade inte.

Gick upp 05:45 imorse så är rätt trött nu, puuh. Va som vanligt i skolan(slutade faktiskt vid 11) och efter det för att fördriva tiden så åkte jag, Linda och Linnea till gymnasiemässan och jag hälsade på lite folk! Sen så åkte jag mot Nacka och fick då resa på att de hade varit ett rån på swedbank i gustavsberg, och vilket pådrag de vart! Kolla Aftonbladet för mer info om de där, uuh tror de kom undan också! 

Va med mamma i Nacka forum, käkade middag och sen så kände jag bara att jag inte pallade mer(orkar inte gå in på det) men åkte iaf ut till min syster så tror det blir en bra dag imorgon, få se vad som händer på kvällen. Badade nyss Elli, åt fruktsallad och nu ska vi kolla teve. Mysigt!! 
(fick en merci ask av Johannes idag också, för jag hade ju namnsdag häromdagen.. gullii)

Kommentarer
Postat av: sandija-döv-adopterad-fotografi

Merci är så gott! ;D

2013-11-22 @ 15:45:31
URL: http://fames.se/kwieien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback