ParadiseHotel

Vad ska man säga nudå? Kvällen har gått ut på att käka kött och måla naglarna, aa typ de! Legat och kollat teve hela dagen bara, så jävla segt men vad ska man göra? Det finns ju ingenting.. Iaf så har jag försökt få en bra bild på naglarna med får ingen så fixar det imorgon, slänger alltså upp en då istället. Jag ska nog börja tänka på att komma hem sent på kvällarna, då jag slipper sånt jag inte vill se eller höra! Så kåmpisar, pls umgås med mig på kvällarna så jag slipper gå runt ute ensam och glo. (helst inte folk som bor en timme från mig dårå,haha?) Orkar inte sitta och åka så jävla långt, får ont i huvudet, vill döda alla runt om mig osv. 
 
Nu ska jag kolla på nå skitpogram som börjar och vänta till klockan är 22.00 för att kolla ParadiseHotel, har faktiskt blivit helt into-it! Har inte kollat på någon annan säsong innan, bara ett och annat avsnitt men har inte fasnat för något. Nuuu vet ni det.. och aa tja.

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Vad är det du vill lägga till i menyn då?

Kan jag lägga till dig typ på Facebook eller så? Så jobbigt att ta allt i kommentarer hahaha! Kan förklara hur man gör :D

2013-11-26 @ 20:08:23
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback