raw

Eeeeey, inte bloggat på att tag nu. Skönt egentligen, de har inte hänt så mkt än att jag har umgåtts med Jennie och Elin.. hade nämligen syrrans hus från fredag till måndag för att hon var och tog körkort och katten hade dragit! Så nu har hon äntligen körkort och jag kom precis hem från en dag i skolan och efter det åkte jag och pappa ut till Värmdö och hämtade lite av mina saker. Jag fick en massa superbra shampo av Karolina som jag kommer rekomendera i ett annat inlägg. Och så fick jag en söt liten rosa stekpanna, en fin tröja den med 88 på nedan, ett läppsyl med cola smak och sen har jag för mig de va nå mer.

 

Aja, de va skönt att komma hem nu, städa upp lite och bara lägga sig i sängen. Tänkte fixa naglarna och hoppa in i duschen snart oxå.. Men här har ni tre bilder, en på min nya tröja(skit kass bild menmen) NI FÅR EN BILD AV DEN EN ANNAN GÅNG. och den högra hårprodukten(schwarzkopf smooth n chic) kommer jag oxå skirva om i ett annat inlägg. Och en bild på de jag åt till middag..suuuushi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback