Sexigt!

Typ.. jag avgudar det här, att dra runt en nål på kroppen är den bästa känslan i hela världen! Om ett halvår ungefär fyller jag ju 18 och då ska jag försöka gå till salonger med bra tatuerare och då menar jag verkligen bra! Just nu kan man säga att jag har som en ''egen'' tatuerare efter som att jag känner honom och han har sin egen studio där jag växt upp, och han är ju inte världsbäst men han är duktig. Dels har jag bara en massa små tatueringar(förutom svalorna över hela armen.) Men det är dags att börja fylla snart, jag är helt säker på att jag vill fylla min kropp med en massa olika as feta tattos! Har redan några på G så vi får se hur det går med dom, blir lika exited varje gång haha! 
 
I sommar ska jag ju åka utomlands då de finns en massa tatueringsstudios runt om på gatorna, det kommer antagligen bli lite spontantattos vilket jag bara tycker är kul! Så man längtar ju tills dess också. Taturingar på killar måste ju också vara det sexigaste av allt på hela jorden, nä men fyfaaen va snyggt det är. Vill typ dö. 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Yes jag har gjort hela min design och header själv!
Menar du att lägga till bilder, länkar m.m. i menyn?

Nu har jag ju dock 2 menyer (den högra är ju den "vanliga" och den vänstra är som en extrameny jag lagt till själv)!

Men allt sånt fixar man i kodmall/stilmall beroende på vad det är du vill göra! :D

2013-11-26 @ 19:44:32
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Milina Salihodzic

Älskar tattoos!

2013-11-26 @ 20:24:35
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback