tips.

Det här är de två produkterna är de jag använder till mitt hår just nu, och de är verkligen bra! Bobby's är en hårstylist som har sin studio på drottninggatan, och han har då alltså olika produkter för håret. Som ni ser har jag bunkrat upp med massor av sånna shampoon för att de är mina favvisar. Jag använder extreme color och anti damage, och jag måste säga att det blir skillnad. Det är inget av min röda färg som lossnar och håret känns gladare, jag tvättar ju mitt hår varenda dag(inte alls bra.)
 
Innan eller efter att jag fönat håret har jag i Schwarzkopf smooth 'n chic som gör håret lenare och reparerar klyvna hårtoppar, och dessutom luktar mycket gott! Jag använder det varje dag och det blir faktiskt skillnad av det oxå, håret känns som nytt typ. Jag har ju väldigt väldigt tunnt och slitet hår pga att jag färgat det ända sen jag var tolv.
 
Jag började med att bleka och bleka på mitt redan blonda hår när jag var runt tolv år, och jag hade svart underhår. Sen så färgade jag allt blont igen, efter det fick jag för mig att färga det mörkbrunt, vilket vart svart istället typ. Sen blekte jag det så jag va orange/blond ett bra tag, sen fick jag för mig att jag ville ha svarta slingor i håret.. vilket tillslut slutade med att hela håret vart svart igen! haha, de va då jag började färga dipdye(man bleker och färgar topparna) Jag hade en jävla massa olika färger, blå, rosa, grön, blond, och aa.. en gång hade jag alla de färgerna på samma gång. Wierd, ska se om jag hittar någon bild på det haha.. hade oxå såndära ''racoon'' slingor! Sen så vart det helt svart igen på något sätt.. och så vart det ljusare brun. Då körde jag i en röd hårfärg i min utväxt och bruna färg, vart knappt någoon skillnad dock! Hade det så ett tag ooooch sen blekte jag håret igen och färgade det super cepe rött, de va dock bara såndära toning från shock. Men nu har jag hittat en jag fasnat för och det är ju Schwarzkopf XXL haircolor och den rödaste även permanent, aaaja. Nu vet ni.. haha.. 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Bra tips :)

2013-11-07 @ 12:53:42
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback