What!

haha, kollade igenom min andra dator och satan va jag hittade gamla bilder. På alla de olika hårfärgerna jag pratade om förut, eller det är inte alla med de flesta! Alla dessa bilder är tagna året 2012 inte innan eler efter, ja men behöver ju inte ens fråga om varför jag såg ut sådär. Men jag trivdes faktiskt, men mycket förändrades och jag tror jag inte pallade trycket. Men man kan säga att jag ser ut lite så där inombords nu, dock tycker jag att de fortfarande finns spår kvar av mig själv på den tiden. 
 
Älskar min hårfärg nu, mina vänner och hur jag ser ut? Dock har jag dåligt självförtroende men man måste passa på saker innan man blir vuxen, och antagligen tråkig. Här är en massa bilder jag hittade på datorn, slängde ihop dom rätt fult i photoshop, men iaf.. man ser vad det är! Det är jag, bara jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback