Sätt ner foten!

La mig nyss i sängen för att kolla på nån film maybe! Klockan är ju inte så mycket men det är ändå skönt att vara pigg imorgon, då det är måndag och skola igen! Veckorna bara flyger fram och jag hinner inte med någonting, högarna runt mig blir högre och ångesten blir starkare. Får se hur det slutar, men just nu ser det inge bra ut iaf! Slutpratat om that shit! Nu är det så att jag har bestämt mig för att inte äta något godis eller något onyttigt förutom på fredagar resten av oktober, ska även ut och springa till ute gymmet (och pressa lite, lol) som ligger en halv kilometer ifrån min lägenhet och sen tillbaka. Därför ligger jag här med ett glas vatten och har precis duschat.. Känns som en utmaning! godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback