ScoobyDo

Det här programmet va mitt favoritprogram när jag va liten och satt o kollade på CartoonNetwok! ScoobyDo va typ min idol och jag kunde sitta hela dagarna och bara kolla på avsnitten främst och köpte ofta hem filmer från typ.. Ica eller coop osv, haha! Men jag kan oxå erkänna att jag bara fortsätter älska programmet, slår ofta på CN och kollar om de ska komma på teve eller om det är!

Lite komiskt dock, men sån är jag. Fast det är trist med nya CN och nya ScoobyDo, de äldre avsnitten är mycket bättre och introt får mig att rysa hahah! Va bara tvungen att skriva det här för jag har nämligen kollat ScoobyDo maraton på CN hela dagen.. De har varit avsnitt på avsnitt hela dagen!! Freakin awesome.. WOOP! 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ååå jag älskar ju scooby doo!

2013-10-18 @ 19:25:07
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback