-I don't think you know what you are doing to me.

Jag vet inte vad jag ska säga eller göra, jag ger allt jag kan och allt jag vill för att få någonnting tillbaka och jag känner mig ändå otillräcklig och ivägen. Ska jag backa undan? Ska jag skita i att ens höra av mig? Bara för att själv få veta hur man ligger till, mina tankar tar mitt liv innifrån och ut och nuförtiden tänker folk verkligen BARA på sig själva. 
 
När det bara finns en enda människa som betyder hela ens värld så blir man ju superrädd om den människan, och man vill ju ändå känna att denna personen är lika rädd om en själv. Men varför får bara jag kämpa, nej helt enkelt är det dags att ta avstånd. Jag pallar inte med mina förväntningar. 
 
Idag är jag hemma för att få lugna min nedre mage, dagen igår var inte rolig, och nu har jag börjat gråta på kvällar igen vilket är skitjävlajobbigt. Jag vill ha TRYGGHET, vart fan finns den att hitta. Tänk om all den här skiten på senaste tiden bara är fake, tänk om jag bara blir lämnad kvar här.. ensam. Dessa tankar alltså, snälla hjälp. 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Darling jag finns alltid här, det vet du. <3

2014-04-03 @ 13:38:39
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback