En ny människa på ett halvår.

TJAFAN! Igår rullade jag ju in till staden och mötte upp Amanda vid 4 i slussen, drog till gallerian och svettadesihjäl inne i hollister butiken, typical! Sen så köpte vi lite smått och gott i gallerian, även käkade en mysig brunch typ och gled under de blomande körsbärsträden i kungsan. OFFICIELLA våren är ju faktiskt här, fantastiskt. 
 
Jag ska idag rulla ut mot Djurö till min kära mor som opererades igår och umgås med henne, tusen år sedan jag träffade henne känns det som. Sen får vi se vad som händer framåt kvällen! 

Kommentarer
Postat av: aschmanda

Hoppas hon mår bra :) by the way fina bilder :)


sv: Tack!!:)

2014-04-17 @ 15:50:31
URL: http://aschmandas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback